Przejdź do treści

Menu główne:

Regulamin i zasady współpracy z drukarnią

    
REGULAMIN WSPÓŁPRACY

 
I. Warunki ogólne

1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 7.04.2016 i obowiązuje do ukazania się nowego regulaminu
2. Zamawiający (klient) potwierdza, że zapoznał się poniższym regulaminem oraz go akceptuje
3. Za podstawowy i wiążący sposób kontaktu uznaje się kontakt pisemny, czyli
np. e-mailowy. Ustalenia ustne oraz smsowe  nie są wiążące dla żadnej ze stron.
4. Realizacja zlecenia rozpoczyna się w momencie złożenia zamówienia i wpłacenia zaliczki (min 30% wartości zamówienia)
5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Waikiki.pl a Klientem będzie Sąd miejsca siedziby Waikiki.pl.

II. Ochrona danych osobowych

1. Waikiki.pl nie przekazuje/nie udostępnia i nie sprzedaje danych swoich klientów, osobom i firmom trzecim.
2. Wszelkie posiadane dane wykorzystywane są jedynie w celu realizacji i rozliczenia zlecenia.
3. Wszystkie informacje na temat zleceń są poufne.
4. Jeśli klient wyraził pisemną, bądź SMSową zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i ofertach waikiki.pl, to ma prawo w dowolnym momencie zakazać przetwarzania podanych danych poprzez przesłanie SMSa o treści "NIE" pod numer: 531 033 180

III. Kalkulacje

1. Akceptacja kalkulacji jest równoznaczna z akceptacja regulaminu
2. Kalkulacje wykonywane są do 7 dni od złożenia zapytania
3. Kalkulacja zawiera:
a. Wstępną wycenę, opartą na kosztach przewidywalnych. Cena ostateczna może zostać skorygowana, w zależności od nakładu pracy i kosztów związanych z wymaganiami i klienta
b. Przybliżony czas realizacji
4. Kalkulacja jest ważna przez 14 dni roboczych od momentu przekazania jej klientowi.
5. Koszt projektu sporządzonego dla potrzeb realizacji przez waikiki.pl, jest ułamkową częścią całkowitej wartości projektu. W przypadku chęci „zabrania” projektu, zostanie sporządzona faktura Vat z przeniesieniem praw autorskich i stosowną pełną opłatą do uregulowania.
6. Podane ceny są zawsze cenami brutto, chyba, że zostało to zaznaczone inaczej.
7. Obowiązujący podatek vat to 23%
8. Wiążąca dla obydwu stron jest wyłącznie kalkulacja sporządzona w formie pisemnej. Wyliczenia na poczekaniu (w siedzibie lub telefonicznie) są wyłącznie orientacyjne i mogą zawierać błędy, oraz nie uwzględniać wszystkich składników ceny

IV. Akceptacja projektu

1. Zamówienie jest przekazywane do realizacji z chwilą zaakceptowania przez klienta wszystkich przesłanym plików graficznych. Oraz płatność za zlecenie zostanie zaksięgowana.
2. Przekazanie do realizacji uniemożliwia dokonywanie korekt w zleceniu oraz rezygnacji z niego.
3. Wszelkie nie wskazane poprawki i błędy (w tym literówki, ortograficzne, językowe itp.) są traktowane jako całkowicie zaakceptowane przez klienta i zgodne z jego zamysłem.
W związku z tym po akceptacji projektu, klient nie może wnosić reklamacji odnoście formy oraz treści projektu i jest zobowiązany do pełnej zapłaty za zlecenie pomimo odkrytych błędów już po akceptacji projektu.
4. W przypadku rezygnacji klienta z usług, po sporządzeniu projektu, a przed wykonaniem usługi, klient wypłaci Waikiki.pl, kwotę stanowiącą 100% wartości projektu.
5. W przypadku gdy klient nie określi kolejnych poprawek w terminie 14 dni od przesłania projektu do akceptacji. Projekt zostaje zamknięty, a zamawiający ponosi koszty wykonania projektu zgodnie z cennikiem.
6. Projekt jest własnością Waikiki.pl do momentu przekazania praw autorskich klientowi, na podstawie faktury Vat zawierającej odpowiednią adnotację o przekazaniu praw autorskich. (uregulowane ustawą o prawach autorskich i pokrewnych)
 
dwa tryby przygotowania projektu
TRYB 1: Projekt klienta

1. Klient przygotowuje projekt zgodnie z naszymi wytycznymi i dostarcza do Waikiki.pl (wytyczne dostępne zawsze w zakładce produktu lub u obsługi)
2. Za projekt przygotowany zgodnie z wytycznymi Waikiki.pl, nie pobiera się opłat
3. Sprawdzenie poprawności projektu jest również usługą bezpłatną (sprawdzane są wyłącznie parametry gwarantujące poprawność techniczną produktu końcowego. Nie poprawiamy błędów językowych i ortograficznych, jak również nie odpowiadamy za stronę graficzną oraz sens treści)
4. W przypadku konieczności dokonania zmian technicznych lub innych poprawek, informujemy o tym fakcie klienta i po otrzymaniu pisemnej zgody dokonujemy korekt.
5. Korekty mogą wiązać się z dodatkowym kosztem, o których klient zostanie poinformowany przed dokonaniem poprawek.

TRYB 2: Projekt Waikiki.pl
1. Klient dostarcza wytyczne i/lub materiały typu grafika, logotypy, treść.
2. Termin realizacji projektu to ok 2-14 dni roboczych ( w zależności od skomplikowania i jakości współpracy z klientem)
3. Po wykonaniu projektu, jest on przesyłamy do klienta celem zatwierdzenia do druku.
4. Wykonanie projektu jest odpłatne. Koszt ustalany jest przed wykonaniem.
5. Po dokonaniu opłaty za projekt , rozpoczyna się bieg czasu realizacji zlecenia.
6. W przypadku zastrzeżeń klienta do gotowego projektu, pierwszy zestaw poprawek jest bezpłatny. Kolejne zmiany (zestawy poprawek) przekazane już po wykonaniu pierwszej poprawki zostaną wycenione i doliczone do faktury końcowej

V. Dostawa i termin realizacji:

1. Termin realizacji i dostawy podawany jest jako przybliżony a nie ostateczny.
2. Dostawa realizowana jest wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, i odbywa się na adres wskazany przez klienta.
3. O ile aktualna promocja nie stanowi inaczej, to dostawa obarczona jest kosztami narzuconymi przez operatora pocztowego, plus opłata za opakowanie w wysokości 10PLN
4. Wysyłka odbywa się następnego dnia po dniu określonym jako termin realizacji.
5. Za opóźnienia dostawy z winy operatora pocztowego, Waikiki.pl nie może ponosić odpowiedzialności (szczególnie dotyczy to okresów świątecznych i długich weekendów)
6. Termin realizacji zlecenia uzależniony jest od produktu i technologii wykonania, dlatego określany jest indywidualnie dla każdego zlecenia.
7. Waikiki.pl dopuszcza możliwość opóźnień  w realizacji zlecenia wynikającą z przyczyn zewnętrznych, np. braków w dostawach energii elektrycznej, sygnału internetowego oraz awarii maszyn. Opóźnienia w realizacji zleceń wynikające ze wspomnianych powodów nie pociągają za sobą odpowiedzialności odszkodowawczych względem Klienta.
8. Termin realizacji dotyczy dni roboczych (nie są liczone soboty, niedziele i święta)

VI. Materiały do druku

1. Waikiki.pl nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie praw autorskich oraz treść zawartą w projektach klientów.
2. Jeżeli Waikiki.pl uzna, że zostało dokonane naruszenie praw autorskich lub norm obyczajowych i prawnych to może odmówić realizacji zlecenia.
3. Waikiki.pl nie odpowiada za błędy merytoryczne i ortograficzne w projektach klientów
4. Projekty dostarczone przez klienta powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi na stronie Waikiki.pl.
5. W przypadku wykrycia niezgodności projektu z wytycznymi na stronie, klient zostanie poinformowany i zostanie mu zaproponowane rozwiązanie.
6. Waikiki.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikłe z dostarczeniem nieprawidłowych projektów.
7. Wszystkie przesłane projekty są archiwizowane czasowo.

VII. Reklamacje i gwarancja

1. Zgłoszenie reklamacyjne powinno być sporządzone w formie pisemnej i zawierać dokładny opis przyczyny reklamacji i oczekiwanego rozwiązania.
2. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia jej w formie pisemnej.
3. Ze względu na znaczące różnice technologiczne wynikające pomiędzy monitorami a urządzeniami drukującymi, porównanie kolorystyki druku (CMYK) z kolorystyką wyświetlaną na ekranie monitora (RGB) jest niepoprawne technologicznie. Brak zgodności kolorów wyświetlanych przez monitor z produktem finalnym nie może być podstawą reklamacji.
4. Waikiki.pl nie gwarantuje powtarzalności kolorów. Ze względu na specyfikację maszyn poligraficznych mogą nastąpić widoczne odchylenia kolorów wewnątrz jednego nakładu jak i przy wznawianiu kolejnych nakładów. Nie może być to powodem reklamacji. Wyjątkiem jest wcześniejsze dostarczenie wzoru kolorystycznego produktu
5. Za nieprawidłowe złamanie papieru uznaje się takie, które uniemożliwia poprawne odczytanie treści lub ilustracji. Przy gramaturach powyżej 150 g, występuje zjawisko pękania papieru w miejscu łamania, szczególnie widoczne w miejscach silnie pokrytych kolorem.  Jest to naturalne zjawisko i nie jest traktowana jako błąd, czy wada.
6. Z uwagi na specyfikację maszyn produkcyjnych oraz procesu druku dopuszczalne
są następujące odchylenia:
 a) przy krojeniu arkusza na pojedyncze użytki: tolerancja do 2 mm
 b) przy falcowaniu i bigowaniu (odchylenie złamu od nominalnej linii jego usytuowania) – tolerancja do 1 mm
 c) przy perforacji (odchylenie wykonanej perforacji od nominalnego miejsc jej usytuowania) – do 1 mm
 d) przy pasowaniu kolorów kolejno po sobie nadrukowywanych: tolerancja do 0,2 mm
 e) różnic ilościowych zamówionego i dostarczonego Klientowi produktu
- nie przekraczające + / - 5% ilości zamówionej.
7. Maksymalny poziom rekompensaty za reklamowane zlecenie nie może przekroczyć 100% jego wartości.
8. Gwarancja na zakupiony produkt / wykonanie zlecenie zgodnie z ustawą obowiązuje przez okres 2 lat w przypadku osób fizycznych lub przez okres 1 roku dla działalności gospodarczej.
9. Uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowanie towaru nie mogą podlegać reklamacji.
10. Towar zwracany, nie może zawierać śladów użytkowania, musi znajdować się w oryginalnym nierozpakowanym opakowaniu.
11. Towar, który był indywidualnie przygotowany lub spersonalizowany dla danego klienta, nie może zostać zwrócony.
12. Rezygnacja z zlecenia musi być złożona w formie pisemnej. Do momentu przesłania/dostarczenia pisemnej rezygnacji, zlecenie jest realizowane.

VIII. Płatności i ceny

1. Wystawiona faktura VAT jest jednocześnie pierwszym wezwaniem do zapłaty.
2. W przypadku braku indywidualnych ustaleń faktury płatne są najpóźniej w momencie odbioru zlecenia.
3. Bez względu na formę płatności obowiązuje zaliczka w wysokości min 30% wartości zlecenia, płatna przed rozpoczęciem realizacji zlecenia.
4. Płatność przelewem musi być ustalona przed realizacją zlecenia.
5. Płatności przelewowe odbywają się z góry, czyli momentem rozpoczęcia realizacji zlecenia jest zaksięgowanie pełnej płatności na koncie Waikiki.pl
6. Waikiki.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian cenowych.
7. Opłata za przygotowanie projektu nie jest równoznaczna z przekazaniem praw autorskich.
8. Celem przekazania praw autorskich do projektu zostanie sporządzona odrębna faktura VAT.

 

 
 
Copyright 2015. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego